TV-OUT (Sparkle GeForce MX400) - obraz czarno-bialy

Autor: Weronika Orzel (weronika_at_poland.com)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 12:01:20 MET DST

Czesc,

Kupilam karte graficzna Sparkle na chipsecie GeForce MX400 z TV-OUT. Wlasnie
na podlaczeniu do telewizora mi najbardziej zalezalo. Moj TV jest nowy,
obsluguje PAL i NTSC i ma wejscie Euro.
Podlaczam komputer kablem S-Video do przejsciowki na Euro i niestety obraz
jest czarnobialy :-( Co moze byc przyczyna? Moze powinnam do komputera
podlaczyc kabel do Composite? Juz sama nie wiem co robic...

Weronika