Tuner PixelView PlayTv Pro Nicam - problem :-(

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 11:13:50 MET DST

Czesc

Wiem, ze NTG ale prosze zrozumcie...
Pisalem juz na grupe o XP ale tam bywa malo ludzi :(

Mam duuuzy problem z nowonabyta karta telewizyjna PixelView Play TV Pro
Nicam...
Chodzi o to, ze w zaden sposob nie udaje mi sie jej zainstalowac pod
WindowsXP 2600.

Wkladam CD ze sterownikami i w czasie instalacji wywala jakis blad (nie ma
opisu jaki to blad - poprostu ERROR).
Pomyslalem, ze to wina sterownikow i poszukalem nowych - byly na stronie
Prolinka.
Z nimi podobnie - uruchamiam Setup.exe - gdzies pod koniec instalacji
instalator pyta sie o lokalizacje pliku BT848.SYS, wskazuje mu
c:\windows\system32\drivers, instalacja sie konczy i wywala mi napis "The
data is invalid".
W DeviceManager mam dwa znaki zapytania - dymyslam sie ze sa to urzadzenia
do capture'owania Audio i Sound.
Jak klikam na nich i kaze updatowac drivera to sytuacja sie powtarza - "The
data is invalid".

Powywalalem juz wszystkie karty poza AGP i ciagle to samo :((
Wkladam w rozne sloty i tez nic.
Karta dziala - bo w drugim kompie pod WinME jest OK!

Podam konf. sprzetu:
Athlon1400/266
Soltek SL-75KAV
512 MB RAM
Leadtek GF2 PRO/GTS
Reszty nie podaje bo powywalelm inne karty...

Bardzo prosze o jakakolwiek pomoc! Od wczoraj rano siedzie i kombinuje jak
to uruchomic pod XP. Juz mam troche dosc...

pozdrawiam i jeszcze raz wielkie SORRY za NTG.
Gozdek