Odp: karta wypada ze slotu AGP

Autor: Ł.K. Liptus (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 11:01:06 MET DST

Użytkownik Pawel <szpak10_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qtufg$aqn$1_at_news.tpi.pl...
> Kupilem nowego kompa i jest takie cos, ze gdy wlaczam komputer to
pojawiaja
> sie paski i trzeba lepiej docisnac karte graficzna. Plyta to MSI K7
Master,
> a karta Leadtek GeForce2 gts pro. Czy to jest jakas wada tej plyty czy kar
> ty? Co zrobic zeby bylo dobrze, bo juz mnie to wkurza, zawsze kiedy chce
> wlaczyc kompa to musze poprawiac karte.

pewnie skrzywiona obudowa a dokladniej blacha do ktorej przykrecona jest
plyta za bardzo sie odgina. Jak nic wiecej nie pomoze to mozna pod miedziane
srubki trzymajace plyte dac podkladki tak aby gniazdo AGP poszlo troche do
gory. Pamietam ze w starych obudowach ATX gniazdo to bylo za gleboko wiec
trzeba bylo zwiekszyc dystans albo obnizyc tylny panel w kierunku plyty
glownej.