Re: karta wypada ze slotu AGP

Autor: Pawel (szpak10_at_go2.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 10:43:20 MET DST

Użytkownik GeRaLt <geraltz_at_poczta.onet.SPAM.pl> w wiadomoœci do grup
dyskusyjnych napisał:3BD2809E.8000201_at_poczta.onet.SPAM.pl...

> To bynajmniej dziwne. Ale to prowadzi do prostej konkluzji, ze masz
> zjebany slot AGP (moze metalowe dociskacze nie dzialaja). Swoja droga
> jakos ci nie wierze. Przeciez sam mowiles, ze jak docisniesz, to dziala.
> To co? Po wylaczeniu systemu dziala system sprezynowy, ktory wyrzuca
> ci karte? Uwazaj, zeby ci przez obudowe nie wyleciala. ;)

Wlasnie sam sie dziwie jak to moze byc, docisne, wszystko chodzi ladeni,
wylaczam kompa, za pare godzin go wlaczam i znowu musze poprawiac karte,
Gosc z serwisu mowil ze nie ma na tej plycie zatrzaskow, ale ciekawe czy te
plyty nie maja tego wcale czy tylko mi sie trafil jakis zjebany model.