Re: KOMP 486 i co z nim DZIS ???

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 00:27:21 MET DST

> przykro mi ale widząc te zdania widze że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Pojęcie mam, aczkolwiek moje pojęcie może się różnić od Twojego.

> nie dość że poza windą i linuxem nic więcej nie znasz

Przyznaję się bez bicia. Jeszcze DOS, ale wychodzi już z użytku.

> to jeszcze i dla tych 2 wiedza jest cienka

Hmm... dla mnie komputer jest raczej głupią maszynką, która ma służyć czemuś
prócz kombinowania co zrobić, aby działała (przynajmniej ostatnio mam takie
poglądy). Dlatego nie mam zamiaru instalować na swoim pececie egzotycznych
systemów, służących na przykład regulacji temperatury wody w kaloryferze.

> na 24MB RAM pod unixami chodzi praktycznie wszystko nie licząc "kobył" jak
> staroffice itp.

Ta? Jakoś wydaje mi się, że X'y + jakiś menedżer są bardziej zasobożerne niż
powłoka W95.

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211
==> "Światem włada ten, kto sprawniej rozłupuje innym czaszki