Re: Nagrywarka + plyta glowna = KONFLIKT :((((

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 00:09:13 MET DST

> via4in1 oczywiście jest minimum 4.31, przy instalacji
> nie zaznaczaj dma - później włączysz sobie w odpowiednich
> zakładkach w zależności od systemu.
> Możesz też spróbować zamienić miejscami cd i cdrw na kanale
> po przestawieniu im odpowiednich zworek (master na końcu kabla)
>
> Nie napisałeś jaki masz system, jaki program, może zmiana softu, sterowniki
> aspi itp.
>
> PeJot

Jak wlaczam DMA na CDROM to sie zawiesza i nic nie czyta, podobnie
z nagrywarka. Mam win98se. Tak jak pisalem - niezaleznie od programu
do nagrywania, sprawdzalem w kilku - zawsze ten sam blad czyli b.szybki
spadek bufora do zera.... :( Pisalem tez, ze na innej plycie w tym komputerze
przy takim ustawieniu - a wiec CDROM master, CDRW slave wszystko
dzialalo pieknie.

Chyba sobie kupie jakas plytke CDRW i zaczne sie bawic, jak sie cos
zchrzani to sie wyczysci i jeszcze raz... i tak w kolko, co Ty na to?

PS: choc wolal bym by wszystko bylo okej.

Pozdrawiam
Piotrek