Zabezpieczenia p³yt ?

Autor: Gregory2 (gregory2_at_2com.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 22:49:43 MET DST

Chcia³em skopiowaæ Reward Millenniu, kto¶ z listy napisa³ ze jest
zabezpieczony SD2, chyba tak nie jest, na p³ycie jest napis DADC z tego co
wyczyta³em to inne zabezpieczenie, ale to nie istotne bo mój zestaw nie
kopiuje nic zabezpieczonego !!! Mam 2 nagrywarki TEAC W54 E i W 516, CDROM
ASUS S-500. Uruchamiam CLONY XL, skanuje mi p³ytê, wykrywa zabezpieczenie,
wprowadzam sposób usuniêcia zabezpieczenia do Clone CD i ...nic DLACZEGO
!!!!

--
             Gregory2
         ICQ 97148755