Re: Przełącznik klawiatury (ew. myszy)

Autor: BOULI (wmeger_at_ds.pg.gda.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 21:49:30 MET DST

Jest takie urządzonko (nie wiem jak się nazywa ale w każdym sklepie komp.
powinno być).
podłączasz wszystko do takiej skrzyneczki (z dwóch kompów)
i masz jedno wyjście :)
przełącznikiem ustalasz które źródło. i jest cool.
tyle, o ile do klawiatury i myszki jest super to monitor hm... lepiej nie
używać (wyłączanie i włącznie kompów:(
ale monitor z dwoma wejściami i po kłopocie.

--
Miłego dnia.
BOULI.