Re: Ile GB zajmuje obszar dysku (boot)

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 20:32:02 MET DST

Piotr C. zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> wlasnie wlasnie, mam problem z linuxem Mandrake... jest na koncu
> dysku 40G. Ale nie ma szans zeby go wystartowac. Kazdy boot manager
> sie wiesza momentalnie po wyborze tej partycji. Tak wiec rowniez
> prosze o pomoc.

Zastanawiajace ;) Tak sie przesmiesznie sklada ze mam Linuxa pod koniec
dysku 40 GB i jakos lilo nie ma problemow z zabotowaniem ;)
Temat bardziej na pl.comp.os.linux a jeszcze bardziej polecal bym man
lilo tudziez man grub ;))

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--