Re: Nowe chipsety intela (pow 440BX) a ISA ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 19:42:02 MET DST

"Katarzuna Chudy" <kchudy_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Celeron/Pentium
1 lub 4, nie bylo 8 i 9 bitowych 2 megowek ;)))

> Nie chodzi mi o kompatybilnosc lub jej brak, ale o to ze nowe plyty NIE
> posiadaja tego zlacza :-(

tu moge sie mylic, ale to chyba wynika z tego, ze nowe chipsety nie maja
mostkow do isy...
zato masz amr/cnr ;)))))))

> A sam wiesz ze szkoda SB AWE do kosza cisnac ....
> Co do simm-ow to mam ale na tej karcie ...

a teraz to uznacie mnie za bezboznika i heretyka, bo mi sie cos sb32 gryzl z
czyms na plycie na bxie (asus p3b-f) i kupilem sobie.... sb128 :P