Re: Karta Elsa Gladiac 511

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 18:55:57 MET DST

Bardzo odważne i mało rozważne stwierdzenie

> ja mam inne doswiadczenie testowalem kiedys na nowo zainstalownym systemie
> detki i sterowniki Elsy i w 3dmark2001 nieco (oczywiscie roznice nie mogly
> byc powalajace) lepsze okazaly sie sterowniki od producenta a nie
> detonatory.
Po za tym wydajnośc to jedno, a jakość to drugie. Zamiast tych
kilkudziesięciu punktów mniej z kilkutysięcy w 3DMarku (punktów, których i
tak różnicy nie zobaczymy w praktyce) drivery Elsy dają niesamowitą jakość
obrazu. Na dentkach często jakość tą szlag trafia.
> Pozdro

Pozdrawiam także
Andys