Re: rozmiar ekranu

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 19:09:08 MET DST

#aciaty wrote:
> Potrzebuje soft do programowej zmiany szerokosci i wysokosci ekranu
> (do rozciagniecia ekranu). Sprzetowo nie jestem w stanie uzyskac obrazu
> na calym ekranie w pewnych rozdzielczosciach.

Rozumiem, że sprzętowo to za pomocą kontrolek monitora ...

Pewnie Power Strip by ci pomógł, da się tam dobrać do dosyć podstawowych
parametrów kreślenia obrazu (czasy i linie). Zakres możliwych do
uzyskania rozmiarów obrazu na monitorze jest też zależny od rozdziałki i
odświeżania.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak