Re: Karta TV

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_poland.com)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 17:07:57 MET DST

> Ten trzeba podlaczyc z Line In karty dzwiekowej i Line Out karty TV.
> Niektöre karty dzwiekowe maja zdeaktywowane wejscie Line In i trzeba je
> uaktywnic.

Problem polega nie na podlaczeniu karty TV z karta muzyczną tylko
czestotliwosci podnosnej fonii. W moim przypadku zamiast dźwięku mam szum
charakterystyczny dla BK u nas w Polsce. Potrzebuje DK, a nigdzie nie da się
tego zmienic. Prawdopodobnie chodzi tu o zmiane podnosnej fonii 5.5 i 6.5
MHz Pytanie czy jest to ustalone odgórnie przez producenta karty czy da się
to zmienić programowo. W programiku instalującym się razem z driverem jest
możliwość zmiany fonii ale nie daje to rezultatu. Być może sciagnalem zły
sterownik, ale oryginalny kompakt jest porysowany jakby wpadł na szlifierke
i jego odczytanie jest niemożliwe ani w CD-ROM-ie ani w nagrywarce.

Pozdrawiam.