Nowe chipsety intela (pow 440BX) a ISA ?

Autor: Katarzuna Chudy (kchudy_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 16:56:17 MET DST

Czy istnieja plyty z chipsetami o ktorych mowa ktore posuadaja ISA ?
Tak sie sklada ze mam karte AWE32 z ktorej jestem baaardzo zadowolony
(jakosc dzwieku, wbudowany wzmacniacz) altusy 110 podpiete bezposredni pod
nia, i odluch taki ze leb urywa, dlatego nie chce jej zmieniac. Mam
dodatkowa karte asusa PCI (6 kanalow AC3) ale jej uzywam tylko do DVD. Czy
ktoras z nowszych plyt jest w stanie mi obluzyc poczciwa AWE ?
Pozdrawiam