Re: SDI? Problem HELP!!!!!

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 16:24:24 MET DST

Użytkownik "Kundum" <Kundum_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> HI
> Od pewnego czasu jestem właścicieklem SDI(okj 8 h:) Podłoączyłem to g....
> tak jak napisali kabelek do kompa(mam 2 gniazda w które wsadzić kabel) do
> gniazda od drukarki wpisałem haslo login(mam wpisac jakis numer pisze ze
> mozna nawet 1?) I probuje polaczyc sie napisane jest ze nie mozna polaczyc
> sie.....????
> Mam dwa porty Com1 i Com2 i miejsce puste co zaznaczyc przecierz mam port
od
> drukarki?
> Dlaczego nie dziala SDI?(jest aktywne gdyz Zaktrywowali w TPSA)

1. znaki przestankowe pomogly by w zrozumieni tresci (bardzo), troche ntg

2. zakladam ze: masz drukarke na LPT, jest to szerokie gniazdo i do niego
NIE podpina sie SDI, "to pudlo" podpina sie do com'a cienkiego (albo
szerokiego jak masz przejscoiwke), opisz dokladniej pokazujacy sie
komunikat, a nie tylko: "nie moze sie polaczyc"

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl