Re: Poland.com - ni ma sily na poczte?

Autor: mk180014 (mk180014_at_poczta.fm)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 13:55:13 MET DST

faktycznie, od zawsze z poland.com byly problemy, a czesto po trwajacej
nawet kilka dni awarii tracilo sie wszystkie odebrane w tym czasie e-maile.
u mnie od jakiegos czasu nie dalo sie wejsc na konto ze strony poland.com,
klient poczty dzialal, ale notorycznie nie mogl odebrac kilku maili.
teraz z outlooka w ogole nie moge nic odebrac, natomiast na stronie po kilku
probach udaje sie zalogowac. widac liczbe wiadomosci a 5 pierwszych nawet
udaje sie odczytac. przy reszcie pojawiaja sie jakies komunikaty z bledami.

moj pomysl, to odczytanie i zapisanie 5 pierwszych wiadomosci, wykasowanie
ich, potem 5 nastepnych i tak dalej.
niestety mam modem i wiele nie zdzialam przy tak wolnych laczach poland.com,
wiec jakby ktos kto ma takie same problemy moglby sprawdzic czy ta metoda
skutkuje (lepsze pomysly tez mile widziane), bylbym wdzieczny.

MIron