Re: Tyle tych Geforce'ow...

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 11:26:18 MET DST

EmSio zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> ze nie wiem co wybrac. Co proponujecie w granicach 300-400zl?
> Zastosowanie przede wszystkim do CADa,

Czyli potrzebujesz wysokiej jakosci 2D?
Tutaj bezkonkurencyjny byl by Matrox G4x0 szczegolnie ze ostatnio mozna
kupic uzywanego G400 za 150 zlotych

> troche gierek i DivX'ow.

To juz gorzej. Matroxy i gry = tragedia. A tanie GeForce i jakosc w 2D
= tragedia. A za ta cene na nowego *firmowego* MX'a nie masz co liczyc
(MX 200 z przyczyn oczywistych nie wymieniam go czasami Matrox G450
potrafi go przegonic ;)).
Jesli nie zalezy CI tak bardzo na wydajnosci gier moze warto pomyslec o
Ati Rage 128 Pro - jakosc obrazu prawie jak w Matrox'ach, wydajnosc 3D
na poziomie Rivy TNT2 Pro, dobre wyjscie TV (do DivXow akurat)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--