Re: Klopot z wydajnościa grafiki - pomozcie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 00:58:46 MET DST

wojo wrote:

> Raczej tanio to mozna trafic szybciej na 4 mb tsenga niz na kostki.....
>
> Moze cos da pobawienie sie opcjami kodeka - mozna troszke pomieszac w
> ustawieniach - czasem z niezlym efektem - nasycenie, kontrast , jasnosc, quality
> etc....

Jedno mnie zastanawia: po co się tak wysilać z Tseng6000?
Co prawda fajna, szybka karta w 2D, ale przecież podstawową jej wadą
jest to, że nie posiada Overlay'a - co bardzo utrudnia oglądanie filmów
z napisami, a wręcz uniemożliwia dekodowanie ;-(
(swego czasu właśnie z tego powodu wymieniłem ją na Rivę128...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|