Re: Abit Kt7a ....

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 23:30:52 MET DST

Asus tez kiedys zrobil taki numer - dwaprocesorowa plyta P2L97-DS, zaden P2
powyzej 333 Mhz nie dzialal na tej super plycie, ale tam ponoc chodzilo o
chipset LX, najciekawsze bylo to ze celeronka o ile pamietam mialem tam
466 - ale on chodzil na magistrali 66 Mhz, byl tez problem z kartami na
chipsecie NVidii, zadna TNT, TNT2 nie dzialala o geforce nie wspomne. Afery
oczywiscie nie bylo az takiej, bo urzytkownikow tej plyty bylo niewielu. A
co do Abita zawsze bylem nie ufny, skusilem sie na KT7a-RAID i mam za swoje
:(, juz zadne bajery typu SoftMenu mnie nie skusza, do badziewnej ECS idzie
Athlona XP wlozyc a do Abita nie!!!, mam nadzieje ze wymysla jakas
przerobke, bo szkoda mi tej plyty. Gdyby nie fakt ze ten nieszczesny XP nie
chce dzialac. Plyta maxymalnie konfigurowalna, przy odrobinie wiedzy mozna
sobie kompa super skonfigurowac, smiga az milo patrzec.

Kobold
kobold_at_klub.chip.pl