Re: siec z kablowki - pare pytan

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 23:00:24 MET DST

On Thu, 18 Oct 2001 15:00:48 +0200, "Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl>
wrote:

>Witam,
>
>interesują mnie kwestie techniczne dotyczące Internetu przez kablówkę.
>W szczególności chodzi mi o to w jaki sposób jest to łączone z
>pecetem. Czy sygnał TV i Internet lecą sobie na jednym kabelku, a w
>domu stoi jakiś demultiplekser czy inny konwerter? Jak to jest? Jak to
>się łączy z pecetem i z telewizorem? Hę?

Roznie. Czasem wstawiaja abonentowi modem kablowy do domu - takie
pudelko przypiete jednym koncem do kabla a drugim do komputra (zwykle
ethernetem - trzeba miec katrte sieciowa), czasem zas stawiaja modem i
hub w szafce gdzies na klatce czy w piwnicy i rozciagaja skretka po
paru mieszkaniach.

--
Darek