Re: Max dysk na VA-503+

Autor: Ryszard G. (rygler_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 22:32:33 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Ze starymi BIOSami bez problemu do 32 GB, z najnowszymi BIOSami
> (najnowszy dostępny to JE4333) do 60 GB według producenta. Ja używam
> teraz Maxtora 40 GB, BIOS JE4333 go wykrywa bez najmniejszych
> problemów.

[...]

Mam już ! SEAGATE U6 , 60GB; windows widzi go z pominięciem biosu (na 2
kontrolerze) ale proba wykrycia dysku biosem konczy sie zwisem biosu.
Musze sprobowac nowego biosu. Poniewaz chce, zeby to byl pierwszy dysk.
Po wsadzeniu zworki ograniczajacej pojemnosc do 32GB widzi caly dysk, ale w
3 partycjach i nie moge ustawic DMA.
Mam nadzieje, ze pojdzie z nowym biosem jako master na 1 kontrolerze w
jakiejs sensownej konfiguracji.
Jakie sensowne ustawienie partycji jest realne? - nie chcialbym, aby sie
mnozyly jak kroliki Lejzorka. Sprobowalem na nowszej plycie i wyszlo 8G +
47G + reszte na linuxa zostawiam - pojdzie na tym dysku? jakies zalecenia? a
moze jestem skazany na butowanie systemu ze starego dysku?

pozdr. Ryszard G.