Drukarka - problem

Autor: Aga (akowalka_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 21:13:57 MET DST

Cześć

Mam pewien problem z drukarką HP 690C.
Drukarka nie pobiera papieru - wydaje mi się, że problem tkwi w
gumowych wałkach (wałki kręcą się ale papier pozostaje w tym samym
miejscu).
Wcześniej czyściłam je spirytusem ale dowiedziałam się, że nie jest to
odpowiedni środek dla gumowych wałków.
Teraz wyczyściłam je wodą z odrobiną płynu do mycia naczyń - jak na
razie drukarka zaczęła pobierać papier - nie wiem jednak na jak długo
to pomoże?
Czym można bezpiecznie wyczyścić wałki?
A może jest jakiś lepszy domowy sposób na "zmiękczenie" i "renowację"
gumowych wałków drukarki?

Dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam

Agnieszka