Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 19:00:52 MET DST

Niejaki(a) Kuba Głoś <kglos_at_elka.pw.edu.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Chodzi o to, że nie będzie chodzić powyżej w ogóle, tylko ze względu na czas
> propagacji sygnału po sieci nie będą wykrywane wszystkie kolizje.

w najdluzszym odcinku:

150m+250m+100m+100m+100m+100m=800m. po drodze 4 huby. max opoznienie to
51.2ms, zaokraglijmy to do 50ms. opoznienei jesli chodzi o huby to w
zaokragleniu 1ms (na wszystkie). oraz okolo 5ms dla calej dlugosci
kabla. wiec mamy okolo 6ms czasu propagacji sygnalu, podczas gdy max to
50. teraz podwyzszmy nasz czas dwa razy i max czas obnizmy dwa razy:

12ms na max. czas 25ms. NADAL miescimy sie :)

> Realtek chodzi po prostu na długościach kabli przewidzianych przez standard.

czyli jest jak pcshits wsrod plyt glownych. a ja tam wole cos co ma
lepsze parametry i stabilnosc... :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|