Re: Wielki problem i wielka prośba

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 19:01:55 MET DST

Użytkownik Pytowski Jacek <jpyt_at_bielsko.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:12729-1003413984_at_as4-207.swietochlowice.dialup.inetia.pl...
> Panowie i Panie mam ogromny problem i potrzebuje go jak najzybciej
> rozwiązać. Mianowicie padł mi prawdopodobnie system plików (fat) a
> potrzebuje odzyskać to co tam było i bardzo proszę o pomoc.
> System się uruchamia tylko jako dos a scandisk znalazł ponad 300 plików
> uszkodzonych i zaczął je naprawiać efektem czego jest brak wielu katalogów i
> plików JAK JE ODZYSKAĆ

Prawdpodobnie znalazł dużo zagubionych klastrów.
Jak się komputer wiesza to opłaca się go doprowdzić
do stabilności bo się to właśnie kończy albo uszkodzeniem
fatu albo tablicy partycji ...

Jeżeli miałeś jakieś teksty i przy naprawianiu wybrałeś
żeby konwertował zagubione dane do plików
to zobacz w głównym katalog dysku C czy jest
z czego to wydłubywać.

A jak dałeś żeby skasował i odzyskał miejsce
to zapomnij o tym co straciłeś :(

PeJot