Re: Moge nagrac 700MB na plycie 650MB???

Autor: Skrzypek (antyspam.mtb_at_z.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 18:16:52 MET DST

> niestety tylko metoda prob i bledow mozesz sprawdzic ile aktualnie
> bedziesz mogl uochac na plycie
> duzo zalezy tez od formatu ktory nagrywasz
> np image gier do dreamcast o wielkosci 870 megabajtow
> mieszcza sie na plytach 700 meg

A program NERO CD SPEED ma funkcje overburning test, i sprawdza plytki bez
zapisu (nie wiem w jaki sposob), po czym podaje ile mozna nagrac z
overburningiem max.
Sprawdzilem to wiele razy, z regoly nie wchodzi ani troche wiecej na taka
sprawdzona plytke.

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)
http://www.bikes.z.pl