440BX Slot1 - jaki procesor?

Autor: Mate (mgolab_at_twoje-sudety.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 18:59:30 MET DST

Hi!

Mam płytkę A-Trend ATC-6220 z chipsetem BX oraz obsadzoną Celeronem 333A
(Slot1). FSB mogę pędzić na 100MHz a nawet więcej. Pytania moje brzmią: :)

1. Jaki najszybszy procesor mogę wsadzić w tą płytę?

2. Jeśli chodzi o popędzanie tego Celerona, to ma mnożnik na x5 ustawiony i
jak FSB ustawię na 100MHz, to mi się nawet nie startuje. Przy pośrednich
wartościach (pomiędzy 66 a 100) oczywiście sterownik dysków wariuje, że
lepiej nie mówić. Czy jest jednak jakiś sposób na to, żeby FFSB ruszyło na
100MHz? Z tego co wiem, przy FSB ustawionym na 100MHz reszta szyn będzie
popędzana jak trzeba?

3. Chyba są jakieś przejściówki ze Slot1 na "cośtam" - właśnie, co to jest
to cośtam, i jaki w takim razie mogę najszybszy procesorem wsadzić do mojego
BXa?

Mate.