kamerka/aparat do zadan specjalnych

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 16:11:35 MET DST

witam.

potrzebuje zakupic kamerke/aparat, cos co podlacze do komputera,
co bedzie mi na sygnal z komputera (np. co 1h) robilo zdjecie (odl ok. 30-40
cm),
ktore bedzie wedrowalo bezposrednio do pliku (np. jpg/tiff).

tzn. tak: program wysyla sygnal, robi sie zdjecie, za chwile jest plik,
ktory
inny program mi obrobi odpowiednio dalej

(chodzi o pewne doswiadczenie powiedzmy fizyczne, ktore moze trwac i kilka
dni)

rozdzielczosc moze byc 640x480 (nie nizsza), kolor, cena np. do ok. 350 zl.

czyli wazny jest odpowiedni soft/sterowniki, wydaje mi sie, ze kamerki
internetowe wystacza,
ale powinny miec odpo oprogramowanie.

m227
odp. prosze rowniez na priva