Re: No i wylalo sie na klawiature soczek :(

Autor: Jarek (jareck_at_and.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 14:01:30 MET DST

> Mialem kiedys swietna klawiature, "zielonego" Acera. Duza, ze swietnie
> wyczuwalnym klikiem. Niestety wylalem przypadkowo na nia sok.
> Klawiaturka juz nie dziala, nigdzie chyba juz tego typu nie dostane.
> Czy mozna jeszcze ja jakos reanimowac?

Sproboj rozkrecic, zdjac gore z klawiszami i ja umyc chocby w zlewie z
plynem do naczyn

nastepnie zabierz sie za plachte z gumkami sprezynujacymi (ostroznie, by nie
zmyc takich czarnych punkcikow z napylonym materialem przewodzacym)

do tego wszystkiego umyj przekladki foliowe

no i oczywiscie spod obudowy

Tak kiedys reanimowalem swoja i dziala :-)

Jarek