Re: Ile za taki komputerek?

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 13:42:10 MET DST

Użytkownik Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn9sgh29.1m4.joshua_at_jacek.home...

> Grosze, o ile znalazłby się ktokolwiek chętny.
>
> Taki sprzęcik jest idealny na linuxowy routerek do SDI. U mnie służy za
> router, choć ma tylko modem - ale dzięki temu nigdy nie ma kłótni o to, że
> ktoś chce grać a ktoś inny - łączyć się z internetem...
>
> Pozdrawiam,
> --
> Jacek Osiecki
> joshua_at_ceti.pl
Witam,
Widzialem na grupie taki post, ze ktos poszukuje kompa dla chorej
dziewczynki.
To jezeli masz dobre serce to mozesz dac i bedziesz spokojny, ze Twoj
pierwszy
Pecet posluzy jeszcze komus dalej a nie zostanie bezszczelnie rozebrany na
czesci
i sprzedany za grosze komus innemu.
Bedziesz mial dobry uczynek policzony.
Decyzja nalezy do Ciebie.