Re: Jak odzyskać dane z utraconych partycji?

Autor: Depesz (dchmiel_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 03:24:42 MET DST

Użytkownik "marbe" <marbe_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości
> Miałem 6 partycji na dysku IBM 45 GB. Straciłem 4 ostatnie partycje.
> Niestety były tam dane które są mi potrzebne, a serwis w którym byłem nie
> poradził sobie. Czy jest jakiś sposób na odzyskanie tych danych? Z góry
> dzieki.
>
> M.

Najlepiej użyć EasyRecovery (np. v. 5.11)
Przy odtwarzaniu radzę odznaczyć odzyskiwanie usunietych plikow (wtedy
powinno prawie nie być plików skrosowanych). Jeżeli raz przejedziesz i nie
otrzymasz oczekiwanych wyników spróbuj jeszcze raz od innego miejsca na
dysku. Jak się jednak zapewne domyślasz program nie jest 100%, szczególnie
przy poważnych padach.
Powodzenia!

Depesz