Re: siec z kablowki - pare pytan

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 00:13:01 MET DST

On Thu, 18 Oct 2001 20:00:30 +0200, GeRaLt
<geraltz_at_poczta.onet.SPAM.pl> wrote:

>W domu stoi modem i TV, a w skrzynce (np. na klatce) filtry, zeby nie
>bylo jakis interferencji.
nie ma zadnych filtrow do danych!
jedyne filtry jakie moga byc w budynku to tylko takie ktore blokuja
kanaly telewizyjne a nie dane.
praktycznie powinienes miec mozliwosc podlaczenia swojego modeemu
kablowego (i ewentualnie katry sieciowej o ile jest to wymagane) u
znajomych o ile maja oni kabel z tej samej firmy i minimalny wymagany
pakiet programow (najczesciej najnizszy pakiet ma tyle zalozonych
filtrow ze niestety zakloca to przesyl danych.
przy najnowszej cyfrowej telewizjj kablowej problem filtrow nie bedzie
istnial gdyz bez odpowiedniego konwertera nic nie bedziesz mogl
zobaczyc na ekranie telewizora