kolory kabelków

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 23:24:12 MET DST

chciałem sobie wyciszyć wiatrak z zasilaczu - sunon - wypuściłem kabelki na
zewnątrz do obudowy
i jeszcze dla testu połączyłem czerwony-czerwony i czarny-czarny i wydaje mi
się że działa dzisiej
czy czerwony to nie jest 12 V ? a zółty ?

zasilacz tam jest 150W - czy wydoli na P166MMX dysk caviar 850, może jeszcze
caviara 5.1 dorzucę ?
2 sieciówki, jakaś stara grafa - chyba powinno być ok

wiatraczek tam już rzęzi - noname, radiator tak z 8mm parzy ale parę lat
chodziło więc jeszcze trochę powinno wytrzymać
czy taki z np coolmastera pasuje na socket 7 - zgrubsza wygląda tak samo a
chciałbym żeby było
extramalnie cicho - w nocy przeszkadza mi transformator w radiu ;) a tylko
lekko sobie buczy

Arek