internet przez komorke...

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 22:44:31 MET DST

Jak uruchomic internet na notebooku przy pomocy telefonu komorkowego?
Mam notebooka z portem na podczerwien, no ktorym jest Win ME, oraz Nokie
6250. Telefon jest widziany przez komputer ale nie wiem co dalej. Od czego
zaczac? Czy telefon trzeba jakos specjalnie skonfigurowac zeby korzystnac z
wbudowanego w niego modemu?

--
pozdrawiam
Artur