pomocy!!! (asus+athlon) (dlugie)

Autor: DR Hacka (hacka_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 21:56:42 MET DST

Kupiłem ASUSA a7v133C i athlona 1.3/266
Przyszedłem do domku i wpakowałem proca i calosc do obudowy
startuje i gucio. wiatrak sie kreci, na plycie zasilanie jest, ale na
monitorze nic sie nie pokazuje, swieci pomaranczowa lampka - jakby nie bylo
sygnalu
zostawiam tylko wszystko co potrzebne, zmieniam ram, karte graficzna, nic
nie pomaga

Doszedlem do wniosku ze plyta lub procek padl.
Ide do znajomego ma te sama plyte, athlona 1.4
Wyjmujemy jego proca wsadzamy moj. Nie dziala (to samo co u mnie)
i uwaga: wsadzamy jego procesor i nie dziala!!!!!!!! zmieniamt karte graf
itd RAM i nadal nie dziala!!!!
To sie dzialo dzisiaj, sprzety sa na gwarancji, ale o co chodzi?
Jeszcze na dokladke zeby mnie dobic to w czasie experymentow byly podlaczane
rozne monitory. Jeden z nich teraz nie dziala jak sie go wlaczy to miga
lampka i slychac cykanie!!!!!

To co robilismy bylo z duza ostroznoscia i przed wyjmowaniem prockow
czekalismy ze 2-3 minuty,!

Czy ktos mi moze powiedziec co jest grane?