instalacja HP695C pod WinXP !!!

Autor: Gregor (gregor_at_free.hm.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 21:07:27 MET DST

Niedawno zainstalowałem sobie WinXP Profesional v2600 (całkiem fajny) ale
chciałem zainstalować moją drukarkę HP695C no i niestety.
Po podłączeniu drukarki system ją prawidłowo rozpoznał i zaproponował swój
sterownik, po zaakceptowaniu zaczyna się instalacja i pod koniec daje
komunikat (nie mogę zainstalować sterownika)
Czy ktoś mi pomoże ? Próbowałem na różne sposoby i nic z tego.