Re: Z jaką częstotliwością chodzi taśma w HDD, w UDMA5? :)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 18:22:04 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Ale naprawdę trudno jest uzyskać czasem "za duże" taktowanie :)

e tam... ;) dla chcacego nic trudnego :>

> Mój Quantum działał swego czasu idealnie w MW-DMA Mode 2 przy 42 MHz
> PCI, a Maxtory i Quantumy nie mają najmniejszych problemów przy 37 MHz
> PCI.

ja tez raz widzialem seagate'a pracujacego pol roku na 42mhz. a potem
poszedl na gwar. do sklepu ;P

> Jeśli więc nie przekracza się 15 MHz "dokładki" na każdym zakresie
> dzielnika PCI, nie ma się problemu :)

ja tam wole miec czysto, nie ma problemu wtedy zadnego, a i bsody nie
wyskakuja ot tak :)

btw: i znow ci przypominam o pivie w sobote ;P wojtkowi zreszta tez,
bo nie traktujecie tego powaznie, mimo calej powagi sytuacji ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|