Re: Zdjecia Zoltrixoow

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 18:31:23 MET DST

> Gdzies ktos miał zdjęcia modemów zoltrixa ( chodzi mi o starsze egz.
> Phantom, Cobra, Spirit). Potrzebuje zidentyfikowac ktoory jest w kompie.

Niepotrzebne zdjęcia:
Phantom: mała płytka, tylko 1 układ (na ogół z napisem Phantom), z tyłu 2
gniazdka
Cobra i Spirit: dość podobne, więcej układów, z tyłu wyjścia Mic/Ear, łącza
audio.
W Spiricie jest dodatkowy moduł - obrazowo - niebieska lub czerwona
kostka-sześcian, w Cobrze jest tylko miejsce z punktami lutowniczymi.
Pozdrawiam
Egghead