Re: legalni u?ytkownicy nowych tech...

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 17:13:51 MET DST

> ja mam same legalne oprogramowanie. zapłaciłem za nie razem 0zł
Dostałeś od billa w prezencie, czy masz wersje OEM?
Jeśli masz OEM, to zapłaciłeś, kupując komputer za np. 3000 zł (ale
np. w adaxie z darmowym Windowsem) a nie za 2400 zł (np. w hurtowni
komputerowej lub na giełdzie bez ww.). Ja na pewno nie kupiłbym
złożonego przez kogoś kompa... Chyba, że dokładnie powiedziałbym co
tam ma być, jak ma być i miałbym gwarancję na osobne części, a nie na
zestaw (z hasłem na BIOS, plombą na obudowie itp.).

Co do (1) - mam trochę oprogramowania legalnego. Zazwyczaj freeware i
moje programy :) oraz trochę programów moich znajomych, a także może
jeden komercyjny program (Calamus, pewnie nikt z Was o tym nie
słyszał).

[i tu spojrzałem do nagłówków...]
...no tak - chyba, że masz Linuxa.
(i686))
Ale mnie to nie interesuje. Jest jeszcze trochę za trudny. Poza tym ma
trochę uciążliwych błędów (może w najnowszych wersjach nie, ale ja nie
będę przekompilowywał kernela i ciągle upgrade'ował RPM-y). Jak
jeszcze trochę pójdzie w stronę Windowsa lub BeOSa lub chociażby
MagiC'a, to pewnie się przesiądę. Poza tym - najważniejsza rzecz -
_nie_ _ma_ profesjonalnych narzędzi muzycznych pod Linuxa (takich jak
np. Cubase VST lub Sonic Foundry Vegas Audio Pro lub chociażby
WaveLab).

P.S. W nagłówkach masz charset=ISO8859-2, a powinieneś mieć
ISO-8859-2. Niektóre czytniki nie interpretują tego jako ISO-8859-2 i
potem mamy taki temat, jaki jest na górze.

--
/* Let the nET go straight ahead!
   maestro_at_quark inside nET#47 and...