Re: oki page 4w+

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 18:19:19 MET DST

On Fri, 12 Oct 2001 13:29:40 +0200, "News.TPSA"
<sebastian.k_at_infocomp.pl> wrote:

>Witam serdecznie!
>
>w jaki sposob mozna na w/w drukarce drukowac z systemu MS-DOS 6.22 ?

Drukarka ta drukuje z programów "dosowych" tylko wtedy, gdy są
odpalane w sesji windowsowej, a ponadto odpalony jest OKI-RIP (czy
jakoś tak) - instaluje się to-to wraz ze sterownikami. Z tego co
pamiętam, bez trudu drukowałem spod programów f-k, personalnych,
płacowych, bussinesplanowych itd. wystarczyło wybrać w programie np.
wydruk na laser HP (podajrze standardowo miałem HPJ-5) a w panelu RIPa
dobrać czcionkę.

Sprawdź, czy gdzieś nie masz zainstalowanych tych elementów (RIP) i
sprój raz jeszcze - to MUSI pójść.

Grendel