Re: (problem) Panasonic KX-P 6500

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 17:48:36 MET DST

From: onet <ketiv_at_o2.pl>

> wymiana tonera nie pomoże, faktycznie to bęben, mi na pięć sztuk w firmie,
> po roku padły 4 (ta piąta nie jest prawie używana). Na pytanie czemu tak
się
> dzieje w serisie Panasonica, usłyszałem "..a czego pan oczekiwał od
drukarki
> za 1200 zł... : ))"

Ile Wy tam w firmie drukujecie? Bo ja byłem właśnie bliski kupna takiej
drukarki do domu (obecnie daje się kupić za 799 zł) Drukuję niewiele i
raczej rzadko. Ktoś mnie tu wcześniej zachęcał, że to dobry wybór do domu i
że przez długi czas nie będę miał problemu.
Trochę mnie zmroziłeś.

Pozdrowienia
Roman K.