Przełącznik do monitora

Autor: Krawczyk Jarosław (jaroslaw.krawczyk_at_ata-int.com.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 16:52:23 MET DST

Hey

Mam 2 komputery i 1 monitor zakupiłem więc taki fikuśny przełšcznik
by móc na obu jednocześnie pracować. Lecz powstał problem :
Przełšcznik w wyświetlajšcy obraz z Mcintosha jest w porzšdku,
lecz po przełšczeniu obrazu na PC-ta ma fatalnš jakość "duchy"
(kable sš w porzšdku- sprawdziłem).Czy ktoś z szanownych grupowiczów
spotkał się z tym prblemem? I czy zakup dobrej karty graficznej załatwi
sprawę ?
(PC-t ma wbudowanš kartę grafiki i pododaniu średniej karty graficznej
minimalnie było lepiej)

będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi
thks