Re: zakup karty graficznej-pilne !!!

Autor: \(^.V.^\) (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 16:20:44 MET DST

Użytkownik "Dariusz "Mosquito" Orłowski" <mosquito_at_home.pl> napisał w
wiadomości news:9qmkvm$hd6$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam starą kartę NVIDIA M64 mb. Kupiłem nowy monitor 21' na Trinitronie.
Chcę
> kupić nową grafikę. Zależy mi na jak najlepszym obrazie
> i rozdzielczości(min 1600-1200); zaznaczam, że nie gram w żadne gry. Cena
> dla mnie do zakceptowania to góra 300-350zł.
> Poproszę o jak najszybszą odpowiedź, bo w sobotę lub w niedzielę chcę iść
na
> giełdę (W-wa).
-----
Jesli chodzi Tobie jedynie o dobra jakosc obrazu to proponuje jakas
uzywanego Matroxa lub cos na kosci Ati ewentualnie slyszalem ze dobra jakosc
obrazu oraz niezle 3D oferuje Kyro za te pieniadze Ci starczy.