Re: DMA dla TEAC 540E na FIC PA-2013

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 14:29:59 MET DST

> A u mnie DVD Samsunga nie chce isc na DMA,chociaz Win98SE i SiSoftSandra
> mowia ze jest na DMA.Tylko Bios przy uruchomianiu pisze ze CdRom PIO
4...Co
> mam zrobic?UDMA dla sec.master DVD jest przestawiony z Auto na Disable ...

Aha..zrobilem przed chwila kilkanascie testow DVD w Norton System Works i
SiSoftSandrze i sie okazalo ze jest roznica jak w Windzie ustawie DMA
wlaczony a potem wylaczony.Przy wlaczonym ozywiscie lepsze wyniki---czyli to
raczej oznacza ze DMA mam wlaczony...tylko dla czego przy uruchomianiu pisze
CDRom PIO 4 ?