Memory- Pamiec?

Autor: Ben (capitannemo_at_sympatico.ca)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 09:39:10 MET DST

Przy starcie kompa slychac terkot i jak nie wcisne klawisza F8 to nie
wystartuje Winda 98.Po wcisnieciu klawisza startuje Windaladnie i terkot
stopuje. Przetestowalem Nortonem System Works 2001 wszystkie czesci mego PC
i test mowi ze pamiec RAM jest walnieta ( dwa modoly SDRM po 128 MB).W tym
tescue wynik mowi "
Testing memory using pattern with all bits cleared
              Test Failed
Error detected at addres 238715456 "

Wyjmowalem kazdy i zamienialem i to samo.. Kilka dni temu mialem problemy z
Windows ( program do Networku - probowalem polaczyc dwa kompy pod jedna
linie internetowa)ktory skatowal mi kompa i cale oprogramowamie )- kilka
godzin ratowalem maszyne ( szkoda mi kilka filmow DivX).Czy to mozliwe ze
Pamiec jest dobra tylko Winda zle rzadzi pamiecia RAM-u. Zanim Winda
startuje i jak nie wcisne klawisza F8 to maszyna rzada Dyskietki startowej.
Czy to moze byc rzeczywiscie pamiec RAM-u. Prosze o pomoc. Jak startuje
wiecej niz dwa programy to winda mowi ze musze wylaczyc programy bo zamalo
mam pamieci. A mam jej 256. Prosze o sugestie. Przeciesz dwie to nie powinny
walnac naraz. Moze format Pomoze. Prosze o pomoc.

Zbyszek z Montrealu
capitannemo_at_sympatico.ca