Re: modem wewnetrzny

Autor: Dariusz Dorochowicz (dadoro_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 09:35:34 MET DST

Użytkownik "J.F." <jfox_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy zjawisko takie jak modem, wewnetrzny do peceta,
> PCI i nie windows-only wystepuje jeszcze na rynku ?

Patrzę sobie na modemy:

USRobotics 56k V90 Winmodem PCI
USRobotics 56k Voice Internal PCI

Prawie dwukrotna różnica w cenie. Tyle, że i jeden, i drugi ma na
liście driverów tylko różne Win (co niekoniecznie może oznaczać, że
ten drugi nie zadziała gdzieś indziej, ale nie próbowałem). Nie
wygląda na to, żeby któryś miał być następcą drugiego.

DD