Re: Żółknące płyty CD-R Platinum

Autor: Pawel Jankowski (kodachi_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 08:27:27 MET DST

Loccutus napisał(a) w wiadomości: <9qloqd$cih$1_at_news.onet.pl>...
>Ciach jak mówiom...
>Od ponad trzech lat nagrywam na BASFACH i Verbatimach ( zielone i
>niebieskie) i jeszcze mi żadna płytka z powodu zmiany koloru nie padła -
>ewentualnie zniszczona została fizycznie - porysowana itp.

Ciekawy problem. Ja nagrywam na TDK, BASF i Platinum.
Z tych ostatnich tylko jedna plytka na ok. 30 zaczela zolknac. IMHO nie ma
to wiele
wspolnego z czasem ile z czestym uzywaniem (wrazliwosc na nagrzewanie?).

Pozdrawiam
Pawel Jankowski