Odp: temperatura otoczenia a komputer

Autor: Hełmofon (hromosom_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 07:30:48 MET DST

> jedyne co mu grozi to przeziebienie hehe
> chodzic bedzie bardzo dobrze tylko tobie nie bedzie zbyt wygodnie
> siedziec w kurtce podczas pracy z komputerem

Witam
Dzieki za odpowiedz
Nie mi nie bedzie za zimno bo to jest pomieszczenie wyalienowane i nikt tam
nie wlazi

Podsumowujac
Jest to temperatura wrecz idealna do pracy dla komputera
Jezeli nie spada ponizej 5 stopni jak to kolega Radek zauwazyl

Pytam dlatego iz od jakiegos czasu dane na dysku sie rozjezdzaja a w
serwisie mi powiedzieli ze temp dla pracy komputera to sztywne 18 stopni
(jakos mi sie nie chce wierzyc)

Pozdrowionka
Robert "Helmofon" Gromek
www.rowerowy.wolomin.com