samsung smierdzi

Autor: wredot (slavecki_at_go2.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 19:03:34 MET DST

Witam
Od pewnego czasu mam problem z dwugigowym samsungiem (tak, wiem -
pozalowalem kilka zloty i mam za swoje).
Od czasu do czasu zdarza sie, ze system przy starcie wypisuje "primary slave
disk fail". Myslalem ze to wina troszke przetartej tasmy w kieszeni i
przelozylem dysk do towera, ale nic sie nie zmienilo.
Jak po tym komunikacie wylacze kompa i za chwile wlacze ponownie to wszystko
jest oke.
Nigdy tez nie wyskakuja bledy w czasie pracy. No po prostu czasem go przy
starcie nie wykrywa.
To jak? Pomozecie? :)
Pozdrawiam
wredi