Re: CDR PHILIPS 3610 - problem

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:41:52 MET DST

"adam" <wydawnictwo_at_poland.com> wrote in message
> witam grupowiczow,
>
> Mam dosc juz, jak na dzisiejsze czasy, archaiczna nagrywarke CDR PHILIPS
> 3610 2x/2x/6x.
> Wystpuje z nia dziwny problem; nie nagrywa na wszytskich plytach
(wyskakuje
> buffer overrun lub inny bląd), szczegolnie nie lubi VERBATIMow, natomiast
> nie ma problemow z PLATINIUM.

Pociesze cie. U mnie Mitsumi jest jeszcze lepsza. U kumpla od ktorego ja
kupilem, nie widziala ciemnych plytek (czyli np. Verbatim, TDK Reflex). U
mnie przez rok nie bylo zadnych problemow (moze czasami). Teraz juz chyba
umiera i z kolei woli ciemniejsze plytki (najwiekszy problem jest z TDK
Ultra Reflex). Co dziwniejsze Platinum lapie choc sa prawie przezroczyste.
No i jeszcze przestala widziec co niektore plyty juz nagrane. Coz, starosc
nie radosc :)

Raf