Re: kabel IDE

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 16:06:16 MET DST

"Egghead" <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> wrote in message news:9qi9g8$61$1_at_news.tpi.pl...

> U Chińczyków wytworzenie widać kosztuje ujemne pieniądze.
> W NTT System Ltd.: Kabel IDE 3 wtyki, 50 cm, 3 zł + VAT. (Jak masz duży
> obrót to i po 2,50 kupisz - sprawdzone).
> Fakt, że się machnąłem, bo chodziło o kabel 80 pin - ten koszyuje 6 zł + VAT
> i to wyjaśnia, czemu firma dała kabel 40 miast 80-żył. Na 100 szt.
> oszczędzają 300 zł.

Panowie
- czy do Was nie dotarła taka prosta prawda, że towar w ilościach
detalicznych kosztuje sporo drożej niż w ilościach hurtowych???
Teza, że u Chinczyków praca to koszty ujemne wykazuje totalny brak
koncepcji na temat działania rynku... To, że pojedyncze wtyczki
kosztują więcej niż gotowy kabelek nic nie znaczy, a raczej znaczy
tylko tyle, że te same wtyczki kupione w ilościach typu 100tyś sztuk
kosztują 20 groszy albo nawet mniej... Najgorsze, że przemykają
w Waszych wypowiedziach zdania typu "we wrocławiu 3 a detalu pewnie 5"
czyli macie pojęcie na ten temat ale nie wyciągacie wniosków :-(